Skladišna primka predstavlja dokument koji se koristi za zaprimanje robe na skladište koja dolazi od dobavljača. Dokument se kreira na osnovu otpremnice ili fakture koja dolazi od dobavljača. Osnovna funkcija dokumenta je evidentirati prijem robe u skladište.
U dijelu dokumentacije Nabava već smo opisali princip rada naručivanja robe, a zaprimanje robe upravo se oslanja na narudžbenice tj. robu koju smo naručili kod dobavljača. Dokumentu skladišne primke pristupate u modulu Skladišta pod opcijom Zaprimanje.
Možete kreirati jednu ili više primki, za koje je potrebno je kreirati dokument Ulazna kalkulacija kako bi odradili kalkulaciju cijena zaprimljene robe.
Odabirom Skladišna primka otvara vam se ekran sa popisom postojećih dokumenata i mogućnosti kreiranja nove primke (klikom na znak plus).
Na početku potrebno je odabrati dobavljača, upisati datume prijema robe, računa i dospijeća. U polje vezna oznaka upisuje se broj fakture dobavljača, koja onemogućuje duplikate. Dokument skladišna primka može se kreirati „ručno“ tj. dodajete svaku stavku na dokument sa fakture ili otpremnice dobavljača. Jednostavniji način kreiranja je uvoz narudžbenice u skladišnu primku (klikom na Uvezi otvara vam se ekran sa popisom kreiranih narudžbenica prema odabranom dobavljaču.
Statusi dokumenata koriste se za određivanje faze dokumenta i mogu se postaviti po želji klijenta. Primka se može mijenjati sve dok se ne uveze u Ulaznu kalkulaciju.
Ova Internet stranica te njezine on-line usluge mogu koristiti kolačiće radi poboljšanja usluga. Prihvaćanjem kolačića, pristajete na naše uvjete.