Zapisnik o stavljanju u upotrebu je prvi dokument u procesu obračuna amortizacije imovine. Preko ovoga dokumenta imovina (osnovna sredstva) se stavlja u upotrebu. Nakon nabave ili stjecanja imovine, potrebno je istu staviti u upotrebu, kako bi se mogao raditi obračun amortizacije i sve daljnje obrade.
U modulu imovina klikom na Zapisniik o stavljanju u upotrebu, otvara vam se lista postojećih dokumenata kao i mogućnost uređivanja ili kreiranja novog dokumenta.
Dvostrukim klikom miša na jedan od dokumenata otvara vam se ekran dokumenat, dok klikom na znak + pozivate ekran za kreiranje novog dokumenta Zapisnik o stavljanju u upotrebu.
Datum dokumenta označava datum sa kojim imovina ulazi u upotrebu.
Status dokumenta definira u kojoj je fazi dokument. Nakon što odaberete status zaključeno, imovina je u upotrebi i ne možete više uređivati dokument.
Nakon spremanja dokumenta otvara se mogućnost uvoza imovina na dokument (klikom na uvezi).
Na navedenom ekranu možete označiti jednu ili više stavki koje želite staviti u upotrebu. Nakon što označite stavke, klikom na Prijenos imovine, stavke će se uvesti na dokument Zapisnik o stavljanju u upotrebu. Sljedeći korak koji je potrebno napraviti je dodijeliti mjesto troška za svaku imovinu.
Ova Internet stranica te njezine on-line usluge mogu koristiti kolačiće radi poboljšanja usluga. Prihvaćanjem kolačića, pristajete na naše uvjete.