fbpx

Webshop - povezan na vaš poslovni sustav

Fleksibilna arhitektura naše Ecommerce aplikacije omogućuje povezivanje bilo koje CRM/ERP aplikacije.

Vlastitim resursima možemo povezati vaš poslovni sustav na Ecommerce ili možete sami izabrati da povezivanje izvrši vaš developer koristeći dobro opisane korake.

Povećajte prodaju s pametnim Ecommerce rješenjima

Dosegnite nove kupce s unaprijed dobro postavljenim marketingom

ecommerce lp3

Mobilnost i sigurnost na prvom mjestu

Započnite s sjajnim mogućnostima još danas!

Start

Mjesečna renta ili kupovina

Simply the best

Mjesečna renta ili kupovina*

* – ovisi o vrsti poslovnog sustava

CASE STUDIES

BB New Look export-import d.o.o. utrostručio konverzije u manje od mjesec dana

BB New Look export-import d.o.o. eksluzivni je uvoznik i distributer svjetski poznatih modnih brendova za odjeću, obuću i dekorativni program za uređenje doma, poznat pod brendovima: Retro Shoes, Retro Denim, Retro Home i Kuća Mode. Distribuciju vrši kroz maloprodajni lanac koji se sastoji od 18 maloprodajnih jedinica, kroz koji obuhvaća koncepte: Multibrend i Online Shop retroshop.ba.

Za predstavljanje svojih proizvoda, koristili su zasebno Ecommerce rješenje.

Ideja iz BB New Look-a se učinila logičnom - jedan web shop, koji mora biti dovoljno fleksibilan za sve grupe proizvoda, povezan s poslovnim sustavom. Mogućnosti u administraciji su poseban dio priče, jer je naglasak stavljen na omogućavanje vrhunskih načina izvještavanja.

Naravno, osim olakšavanja u poslovanju, ideje za bolje konverzije na stranici, bolji dizajn, bolju navigaciju i bolje korisničko iskustvo posjetitelja web shop-a bile su prioritet.

Njihovi dobro dokumentirani zahtjevi su bili ključ komunikacije s Galileo i cijelo vrijeme su dijelili zajednički cilj - bili su uvjereni u uspjeh.

Što im je pošlo za rukom?
U manje od mjesec dana utrostručili su konverzije, kada se usporede sa svim prethodnim Ecommerce rješenjima.


Zaključak
Iz BB New Look-a navode da su na projekt partnera čekali jako dugo, jer je Ecommerce rješenje trebalo sadržavati desetine tisuća artikala, imati zasebne logike ponašanja po kategorijama i sve je trebalo biti povezano s postojećim sustavima.

Dalje navode da su profesionalnost i ekspertiza bili na visokoj razini tijekom cijela 2 mjeseca trajanja projekta. Pomoć i optimizacija oko organskog SEO-a, te brza i intuitivna stranica, ključni su razlozi koji su doveli do utrostručenja prometa.