Kako podići razinu kvalitete s FactorOne?

U poslovanju tvrtke koja se bavi proizvodnjom veliku važnost ima kontrola kvalitete, čija je misija služiti potrebama klijenta, a način da to ostvari je pružanje klijentima najkvalitetnijih proizvoda i usluga. Upravljanje kvalitetom jedan je od najvažnijih zadataka za svaku tvrtku, zbog sve veće konkurencije proizvoda na tržištu.

U FactorOne implementirana je 8D metodologija kontrole kvalitete o kojoj smo već pisali.

Glavni zadatak je suočiti se s problemom koji je nastao i otkriti slabosti u procesu koje su dopustile da se problem dogodi. 8D izvješća koriste se za detekciju i rješavanje točnih problema. Definira se stručni tim koji zajedno radi na rješavanju problema. Svi zapisi koji se odnose na kontrolu kvalitete nalaze se u modulu Proizvodnja kao što je prikazano na slici ispod.

Vrste problema, stručni tim, tipovi nesukladnosti definiraju se jedanput, a kasnije se pozivaju u 8D izvještaj sa padajuće liste. Odabirom opcije Kontrola kvalitete otvara vam se lista sa popisom kreiranih 8D izvješća.

U gornjem dijelu ekrana imate mogućnost kreiranja novog 8D zapisa (klikom na znak plus). Ekran za unos novog 8D zapisa prikazan je na slici ispod.

Kao što možete vidjeti na prethodnoj slici, 8D izvještaj podijeljen je na 8 koraka:

  1. Formiranje stručnog tima
  2. Opis problema
  3. Akcije za trenutno prekidanje nesukladnosti
  4. Mogući uzroci problema
  5. Stvarni uzrok problema
  6. Potvrda korektivnih radnji
  7. Prevencija ponavljanja
  8. Zaključak stručnog tima / pohvale i nagrade

Na ovaj način, koristeći cijeli proces proizvodnje (od narudžbe kupca do isporuke proizvoda) kreiranjem 8D izvještaja može se doći do informacije gdje i kada je nastao problem na proizvodu, jer je kontrola kvalitete povezana s izvršenjima na radnim nalozima.

Koristeći pivot izvještavanje, voditelj kontrole može napraviti desetine različitih izvještaja za kontrolu.